
Technology Solution Professional at Microsoft
We willen steeds vaker weten hoe we verschillende applicaties kunnen integreren om een 360 graden klantprofiel te krijgen. Veel zakelijke applicaties sturen updates via verschillende kanalen, zoals een status update van aangekochte producten en/of diensten. Maar hoe zorgen we ervoor dat de juiste context via het juiste kanaal aan de klant wordt gecommuniceerd zodat het interessant en relevant is voor de klant?
Niels Roos, Technology Solutions Professional van Microsoft Nederland zal u uitleggen hoe het Microsoft platform u hierbij kan helpen. Hij geeft antwoord op de vragen hoe Dynamics 365 in de juiste contex en via het juiste kanaal kan interacteren met de klant. Hoe je in combinatie met cognitieve diensten kunt ontdekken hoe de algemene klantreis en -voorkeur eruit zien en of deze passen bij een specifiek type klantprofiel. Tot slot laat Niels zien hoe het Microsoft platform werknemers, van zowel sales als services, ondersteunt om acties te voltooien door gebruik te maken van Microsoft Bot Framework.
Als CRM-specialist is Niels de schakel tussen business vraagstukken en de technologische oplossing. Hij haalt het maximale uit de technologie, door klanten en partners continue uit te dagen. Niels doet dit door innovaties te vertalen naar concrete resultaten voor de business. Voordat Niels begon bij Microsoft begeleidde hij verschillende organisaties met het transformeren van de visie naar IT-oplossingen. Vanuit zijn technische achtergrond en zijn sales, service en marketingervaring is hij actief geweest in verschillende industrieën. Hierbij heeft hij altijd de nadruk gelegd op “Think Big, Start Small, Scale Fast”.