
De aantrekkingskracht van promoties
Donderdag 23 mei organiseren we in Oranjerie Hydepark het event Retail Connected.
Deze tweede editie zal in het teken staan van het retail promotieproces en de visie van Retail Connected daarop. Tijdens deze tweede editie bieden we u inzicht in welke stappen we dit afgelopen jaar gezet hebben. Aan de hand van klantverhalen delen wij onze ervaringen.
Naast concrete inzichten bieden we deze dag inspirerende sprekers uit de retail. En onder leiding van dagvoorzitter Annemarie van Campen, gaan we een paneldiscussie aan over het promotieproces bij een retailer.
Wij bieden hiermee een inspirerende maar vooral ook inhoudelijke dag over promoties, waar marketing naar toe gaat en welke technologische ontwikkelingen hierin een rol kunnen spelen. Wilt u met uw organisatie ook van Doing Digital naar Being Digital schrijf u dan nu in. We zien u graag op 23 mei in Doorn.
Deze retailers zijn ook aanwezig
Sprekers

René Repko
Keynote spreker
René Repko is één van Nederlands bekendste retailmarketeers die bij merken als Albert Heijn, HEMA, Sligro, Rituals en Action de marketing ingrijpend verbeterd heeft. Hij spreekt met passie over klantvoorkeur, merken en onderscheidend vermogen.

Annemarie van Campen Dagvoorzitter
Energiek, enthousiast, deskundig en een autoriteit op het podium zijn de kenmerken die Annemarie van Campen als vrouwelijke dagvoorzitter goed beschrijven. Met een voorliefde voor digitalisering en online communicatie zal zij de dag in goede banen leiden.

Robin Gerk
Retail Director IRI
IRI Worldwide combineert data met voorspellende analyses om (retail) klanten inzichten te bieden voor de groei van hun bedrijf. Robin Gerk laat zien hoe Big Data, analyses en inzichten kansen bieden voor het promotieproces.

Hans Bos
Microsoft
Microsoft zet volop in op Big Data en AI. Hoe kunnen de mogelijkheden van technologie benut worden om retailers te laten groeien, te verbeteren en te vernieuwen.
Panel

Peter Paul Kleinbussink
Directeur Intratuin
Intratuin wil mensen dichter bij een natuurlijke manier van leven brengen. Dit doen ze door op het juiste moment te inspireren met de juiste producten, vers en actueel. Vanuit een natuurlijk enthousiasme en vakmanschap.

Jeanine Holscher
CEO Big Bazar
De missie van Big Bazar is “het dagelijks leven goedkoper, makkelijker en leuker maken”. Dit doen zij door klanten duizenden artikelen onder één dak te bieden, gegarandeerd tegen de laagste prijzen! Hoe verloopt het promotieproces bij Big Bazar om deze missie voor elkaar te krijgen?

Theo Koomen
Directeur Lucardi
Bij Lucardi Juwelier vind je altijd een mooi sieraad of horloge voor elk budget. Lucardi Juwelier is een landelijke keten met bijna 100 uitnodigende, overzichtelijke winkels boordevol aanbiedingen en met het meest modieuze aanbod.

Olaf Zwijnenburg
Sectorspecialist Retail & Wholesale
Rabobank Nederland
Olaf wil ondernemers laten acteren on te renderen. Als ervaren en ondernemende OmniChannel Retailer is hij als directeur verantwoordelijk en betrokken geweest bij grote transities van internationale merken.

Peter Reddering
Lecturer Beeckestijn Business School
Adviseur datadriven marketing
Peter helpt klanten met het ontwikkelen van succesvolle multichannel strategieën en het optimaliseren van klantrelaties en marketinginzet op basis van feiten en inzichten.
Programma
Tijd | Onderwerp | Spreker |
---|---|---|
09:30 | Ontvangst | Dagvoorzitter |
10:00 |
Opening Retail Connected 1 jaar verder en de visie op het Retail promotieproces |
Bianca van der Woude, Industry Lead Retail Herold van de Brug, Sales Director Cow Hills |
10:45 |
Keynote Microsoft zet volop in op Big Data en AI. Hoe kunnen de mogelijkheden van deze technologie benut worden om retailers te laten groeien, te verbeteren en te vernieuwen. Met voorbeelden van (inter)nationale Retail cases waar Microsoft dit toepast. |
Hans Bos Technology Officer Microsoft |
11:45 |
Keynote Zijn promoties een noodzakelijk kwaad en leveren ze wel genoeg op? Hoe gaan retailers in Nederland hier mee om en wat zien we bij internationale retailers? Hoe kunt u data strategisch inzetten in het promotieproces. Om een bewuste keuze te maken voor uw promo’s in plaats van standaard te kiezen voor de gebruikelijke korting. |
Robin Gerk Retail Director NL bij IRI Worldwide |
12:40 | Lunch | |
13:45 |
Keynote René neemt je mee in de ontwikkelingen van de retailmarkt. Hoe gaan de grote retailers hier mee om en wat gebeurt er aan de andere kant van de wereld. Hoe zorg je voor een goede omnichannel experience rondom je merk, want retailen is meer dan promoties. |
René Repko Retail Marketeer |
14:45 |
Paneldiscussie Het promotieproces bij een retailer wordt steeds complexer. Hoe pakken andere retailers dit aan? Leer van hun ervaringen en de kennis vanuit de markt en hoe zij technologie hierin een rol laten spelen. |
Jeanine Holscher (Big Bazar), Peter Paul Kleinbussink (Intratuin), Theo Koomen (Lucardi), René Repko, Peter Reddering, Olaf Zwijnenburg |
16:00 | Netwerkborrel |
Locatie
Oranjerie Hydepark – Doorn
Hydeparklaan 10
3941 ZJ Doorn
