De aantrekkingskracht van promoties

Donderdag 23 mei organiseren we in Oranjerie Hydepark het event Retail Connected.

Deze tweede editie zal in het teken staan van het retail promotieproces en de visie van Retail Connected daarop. Tijdens deze tweede editie bieden we u inzicht in welke stappen we dit afgelopen jaar gezet hebben. Aan de hand van klantverhalen delen wij onze ervaringen.

Naast concrete inzichten bieden we deze dag inspirerende sprekers uit de retail. En onder leiding van dagvoorzitter Annemarie van Campen, gaan we een paneldiscussie aan over het promotieproces bij een retailer.

Wij bieden hiermee een inspirerende maar vooral ook inhoudelijke dag over promoties, waar marketing naar toe gaat en welke technologische ontwikkelingen hierin een rol kunnen spelen. Wil je met jouw organisatie ook van Doing Digital naar Being Digital schrijf je dan nu in. We zien je graag op 23 mei in Doorn. 

Sprekers

René Repko 
Keynote spreker

René Repko is één van Nederlands bekendste retailmarketeers die bij merken als Albert Heijn, HEMA, Sligro, Rituals en Action de marketing ingrijpend verbeterd heeft.  Hij spreekt met passie over klantvoorkeur, merken en onderscheidend vermogen.

Annemarie van Campen Dagvoorzitter

Energiek, enthousiast, deskundig en een autoriteit op het podium zijn de kenmerken die Annemarie van Campen als vrouwelijke dagvoorzitter goed beschrijven. Met een voorliefde voor digitalisering en online communicatie zal zij de dag in goede banen leiden.

Robin Gerk
Retail Director IRI 

IRI Worldwide combineert data met voorspellende analyses om (retail) klanten inzichten te bieden voor de groei van hun bedrijf. Robin Gerk laat zien hoe Big Data, analyses en inzichten kansen bieden voor het promotieproces.

Hans Bos
Microsoft

Microsoft zet volop in op Big Data en AI. Hoe kunnen de mogelijkheden van technologie benut worden om retailers te laten groeien, te verbeteren en te vernieuwen.

Peter Paul Kleinbussink

Directeur Intratuin 

Intratuin wil mensen dichter bij een natuurlijke manier van leven brengen. Dit doen ze door op het juiste moment te inspireren met de juiste producten, vers en actueel. Vanuit een natuurlijk enthousiasme en vakmanschap.

Jeanine Holscher

CEO Big Bazar

De missie van Big Bazar is “het dagelijks leven goedkoper, makkelijker en leuker maken”. Dit doen zij door klanten duizenden artikelen onder één dak te bieden, gegarandeerd tegen de laagste prijzen! Hoe verloopt het promotieproces bij Big Bazar om deze missie voor elkaar te krijgen?

Theo Koomen

Directeur Lucardi

Bij Lucardi Juwelier vind je altijd een mooi sieraad of horloge voor elk budget. Lucardi Juwelier is een landelijke keten met bijna 100 uitnodigende, overzichtelijke winkels boordevol aanbiedingen en met het meest modieuze aanbod. 

Programma

Laat u informeren en inspireren door onze keynotes en middels een paneldiscussie met verschillende retailers over het Retail promotieproces. We gaan om 10.00 uur van start en eindigen rond 16.00 uur met een netwerkborrel.

 

  • IRI Worldwide combineert data met voorspellende analyses om (retail)klanten inzichten te bieden voor de groei van hun bedrijf. Robin Gerk laat zien hoe Big Data, analyses en inzichten kansen bieden voor het promotieproces
  • René Repko is één van Nederlands bekendste retailmarketeers die bij merken als Albert Heijn, HEMA, Sligro, Rituals en Action de marketing ingrijpend verbeterd heeft. Hij spreekt met passie over klantvoorkeur, merken en onderscheidend vermogen. Hij gebruikt zijn internationale ervaring om duidelijk te maken dat winnende marketing minder ingewikkeld is dan het lijkt, maar wel wat lef vergt
  • Met een klantenpanel waar o.a. directieleden van Lucardi, Big Bazar en Intratuin in plaats nemen, gaan discussiëren over het promotieproces. Tegen welke issues zijn zij aangelopen en welke issues hebben ze inmiddels kunnen oplossen d.m.v. o.a. onze oplossingen, en wat er nog verbeterd kan worden

Locatie

Oranjerie Hydepark – Doorn

Hydeparklaan 10

3941 ZJ Doorn

Inschrijven

Dit event is bedoeld voor management en directie van Retailers.
Voor deze doelgroep is de toegang GRATIS*

Retailer

Bestemd voor management en directie
van Retailbedrijven.

€0,-

per toegangskaart

Aanmelden

*

*
*
*
Akkoord met de privacy voorwaarden*

Adviseur

Bestemd voor senior adviseurs
binnen de Retail.* Geen toeleveranciers.

€149,-

per toegangskaart

Aanmelden

*

*
*
*
Akkoord met de privacy voorwaarden*

* Voor adviseurs rekenen we een tarief van €149,- per inschrijving.
Toegangskaarten hiervoor zijn beperkt beschikbaar.
Toeleveranciers aan de retail zien wij niet als adviseur.